Back to top

Terminologia del comerç electrònic

Presentació
ràtio de clics d'entrada ràtio de clics d'entrada

  • ca  ràtio de clics d'entrada, n f
  • es  ratio de click-through
  • fr  taux de clics
  • en  click-through rate

Definició
Percentatge de visitants d'una pàgina web que cliquen en un anunci determinat d'aquesta pàgina.
  • ca  registrar-se, v prep pron
  • es  registrarse
  • fr  enregistrer
  • en  register, to

Definició
Donar-se d'alta d'un servei en línia, generalment d'Internet.

Nota

  • El verb registrar-se regeix habitualment les preposicions a i en.
  • ca  registre, n m
  • es  registro
  • fr  enregistrement
  • en  registration

Definició
Llista dels usuaris registrats en un servei en línia.
  • ca  reserva en línia, n f
  • es  reserva en línea
  • fr  reservation en ligne
  • en  online reservation

Definició
Encàrrec de bitllets de transport, d'entrades d'espectacles, etc. per mitjà d'una xarxa de telecomunicacions, generalment Internet.
robatori d'identitat robatori d'identitat

  • ca  robatori d'identitat, n m
  • es  robo de identidad
  • fr  vol d'identité
  • en  identity-theft

Definició
Delicte informàtic que consisteix a utilitzar les dades personals d'altri, com ara el nom, la data de naixement o el número de targeta de crèdit, per tal de cometre un frau.
rotació d'anuncis rotació d'anuncis

  • ca  rotació d'anuncis, n f
  • es  rotación de anuncios
  • fr  rotation d'annonces
  • en  ad rotation

Definició
Alternança automàtica d'anuncis en un espai publicitari, generalment en un lloc web, gestionada per mitjà d'un programa informàtic.