L’estoc de denominacions catalanes que es poden utilitzar per parlar del comerç al detall posa en evidència que l’adopció de l’anglicisme 'retail' no es pot justificar per cap necessitat denominativa, sinó més aviat per una voluntat d’esnobisme i de fer creure que el càntir nou fa l’aigua més fre
En aquest article s'explica com hem d'anomenar adequadament en català alguns dels establiments i botigues que formen part del paisatge comercial actual, com ara botigues insígnia, botigues reclam o botigues temporals, entre d'altres.
En aquest article es presenta el diccionari en línia Incoterms, elaborat pel TERMCAT amb la col·laboració de l’Agència per a la Competitivitat de l’Empresa (ACCIÓ), del Comitè Espanyol de la Cambra de Comerç Internacional i del Banc Sabadell.
En aquest article es parla del consum proactiu, un model de consum en què el client participa activament en el disseny, la creació, la millora i la difusió dels béns, serveis o continguts d’informació que utilitza.