Back to top

Diccionari de comunicació empresarial

Presentació

Diccionari de comunicació empresarial - Presentació

© Autoria i edició: TERMCAT, Centre de Terminologia, 2019 (edició impresa: Diccionari de comunicació empresarial: Publicitat, relacions públiques i màrqueting . Barcelona: Enciclopèdia Catalana, 1999)
Amb el suport de: Generalitat de Catalunya. Departament d'Indústria, Comerç i Turisme

 

Aquest diccionari aplega 2.484 termes vinculats a les principals disciplines relacionades amb la comunicació interna i externa de les empreses i d'altres organitzacions, especialment els termes propis de la publicitat, les relacions públiques, la comunicació corporativa i institucional, i la comunicació administrativa i comercial. En presenta les denominacions i la definició en català, els equivalents en castellà i anglès i, sovint, també en francès. Quan s’ha considerat necessari s’hi han inclòs notes complementàries que completen la informació de les entrades. 

Es tracta de la versió en línia del Diccionari de comunicació empresarial: Publicitat, relacions públiques i màrqueting, publicat l’any 1999 per Enciclopèdia Catalana, amb el suport del Departament d'Indústria, Comerç i Turisme de la Generalitat de Catalunya, i és fruit de la col·laboració amb la Facultat de Ciències de la Comunicació Blanquerna de la Universitat Ramon Llull, de la Facultat de Ciències de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona i del Gremi de Publicitat de Catalunya.

Des de la pestanya “Consulta de termes”, es pot accedir a les fitxes terminològiques de tres maneres diferents: mitjançant l’accés a la llista alfabètica de totes les denominacions (per a cada un dels idiomes del diccionari); mitjançant l’accés temàtic en català, o mitjançant cerques simples o avançades (directament al quadre "Text de la consulta”, en qualsevol de les llengües del diccionari).

 

Documents associats (de l'edició impresa): 

Equip de treball
Pròleg
Introducció
Arbre de camp
Bibliografia

 

Autoria i edició: 

TERMCAT

 

Si heu de fer referència a aquest diccionari, la citació recomanada és la següent:
TERMCAT, CENTRE DE TERMINOLOGIA. Diccionari de comunicació empresarial [en línia]. Barcelona: TERMCAT, Centre de Terminologia, cop. 2019. (Diccionaris en Línia)
<https://www.termcat.cat/ca/diccionaris-en-linia/276>

 

Darrera actualització: 14-12-2023