Back to top

Articles i presentacions

05.10.2023

X ho té complicat

Articles del director
-
Via Empresa
.Empresa Màrqueting Xarxes socials

En aquest article Jordi Bover parla del canvi de nom de la xarxa social Twitter i de d'altres canvis de nom de marques populars.

 

Més
08.02.2023

De quina font provenen les dades del màrqueting personalitzat?

Articles
-
Via Empresa
.Empresa Màrqueting

En l’àmbit del màrqueting personalitzat, les dades poden ajudar a prendre decisions sobre l’orientació de l’activitat, a preveure tendències, a millorar el servei al client i a incrementar el volum de clients i usuaris.

 

Més
28.09.2022

El brànding: una disciplina que deixa marca

Articles
-
Via Empresa
.Comunicació .Empresa Màrqueting

En aquest article s'expliquen diversos termes de l'àmbit del brànding, la disciplina especialitzada en la creació, el desenvolupament i la gestió estratègica d’una marca a fi d’aconseguir que tingui una presència rellevant, diferenciada i duradora en el mercat.

 

Més
12.01.2022

Com podem dir 'stakeholder' en català?

Articles
-
Butlletí RECERCAT
.Empresa Màrqueting

En tota organització o empresa, a banda dels propietaris i gestors, hi tenen cada cop més rellevància diferents agents el suport o complicitat dels quals és essencial perquè el projecte funcioni. Es tracta del que en anglès s’anomena stakeholder, en català, part interessada.

Més
18.03.2017

El màrqueting digital parla català

Articles
.Empresa Màrqueting .Tecnologies de la informació i la comunicació (TIC)

En aquest article es presenta el projecte Terminologia de màrqueting digital i s’exposen les característiques terminològiques de l’obra i el procés d’elaboració.

Més