embut de conversió
embut de conversió
- ca embut de conversió, n m
- es embudo de compra, n m
- es embudo de conversión, n m
- fr entonnoir, n m
- fr entonnoir de conversion, n m
- en conversion funnel, n
- en funnel, n
- en purchase funnel, n
- en purchasing funnel, n
Definició
Conjunt d'etapes per les quals està obligat a passar un usuari en un lloc web o una aplicació per a arribar a l'objectiu que s'ha proposat en accedir-hi, sovint fer una compra o contractar un servei.
Nota
- 1. L'anàlisi de l'embut de conversió permet a l'empresa saber el nombre de visitants perduts en cada etapa i, en conseqüència, conèixer els punts del procés que cal optimitzar perquè l'interès dels visitants no decaigui.
- 2. La denominació embut de conversió prové de la forma d'embut que pren la representació gràfica del nombre d'usuaris que segueixen el procés fins al final.
emoji
emoji
- ca emoji, n m
- es emoji
- fr emoji
- it emoji
- en emoji
Definició
Ideograma d'origen japonès utilitzat en les aplicacions de missatgeria instantània per a telèfons intel·ligents.
encriptar
encriptar
- ca encriptar, v tr
- ca xifrar, v tr sin. compl.
- es cifrar
- es encriptar
- fr chiffrer
- fr crypter
- en encipher, to
- en encrypt, to
Definició
Codificar un missatge per mitjà d'una clau de manera que resulti críptic o secret.
encriptat -ada
encriptat -ada
- ca encriptat -ada, adj
- ca xifrat -ada, adj
- es cifrado -da, adj
- es encriptado -da, adj
- fr chiffré -ée, adj
- fr crypté -ée, adj
- en enciphered, adj
- en encrypted, adj
Definició
Dit d'un missatge codificat segons una clau de manera que resulti críptic o secret.
entorn de xarxa social
entorn de xarxa social
- ca entorn de xarxa social, n m
- es entorno de red social, n m
- fr environnement de réseautage social, n m
- fr environnement de réseautage social en ligne, n m
- en social networking environment, n
Definició
Espai virtual on els usuaris es comuniquen i intercanvien informació per mitjà d'una xarxa social.
entreteniment de marca
entreteniment de marca
- ca entreteniment de marca, n m
- ca entreteniment publicitari, n m sin. compl.
- es advertainment, n m
- fr divertissement publicitaire, n m
- fr publicité divertissante, n f
- fr publidivertissement, n m
- en adtainment, n
- en advertainment, n
- en entertising, n
Definició
Contingut de marca que té com a objectiu l'entreteniment.
entreteniment publicitari
entreteniment publicitari
- ca entreteniment de marca, n m
- ca entreteniment publicitari, n m sin. compl.
- es advertainment, n m
- fr divertissement publicitaire, n m
- fr publicité divertissante, n f
- fr publidivertissement, n m
- en adtainment, n
- en advertainment, n
- en entertising, n
Definició
Contingut de marca que té com a objectiu l'entreteniment.
enviament múltiple
enviament múltiple
- ca enviament múltiple, n m
- es crossposting, n m
- es envío cruzado
- fr envoi multiple
- fr postage croisé
- en crossposting
- en multiposting, n
Definició
Acció d'enviar un mateix missatge a diferents grups de discussió o llistes de distribució.
Nota
- De vegades es fa una distinció entre x i y, Però, és clar, llavors hauríem de preveure una sinonímia entre enviament múltiple i enviament creuat.
escolta activa
escolta activa
- ca escolta activa, n f
- es escucha activa, n f
- fr écoute active, n f
- en active listening
Definició
Tècnica de comunicació que consisteix a observar, captar i interpretar el que diu l'audiència sobre un tema, una campanya, una organització, etc.
Nota
- L'escolta activa en les xarxes socials permet d'adaptar permanentment l'estratègia de comunicació i oferir els millors serveis.
espai de marca
espai de marca
- ca espai de marca, n m
- es territorio de marca, n m
- fr territoire de marque, n m
- en brand territory, n
Definició
Àmbit vital, d'activitat o de coneixement amb què una marca desitja que els consumidors l'associïn com a base per a la construcció del seu imaginari de marca, amb els valors, els atributs i la personalitat que la defineixen.
Nota
- Poden ser espais de marca el Mediterrani, el cinema, la vida saludable, la tradició, la moda, etc.